Sr. Director de QD:

Hem pogut llegir en l’article titulat “de partitures, cançons i avorriments”, que la gent del poble esta preocupada, perquè circula el rumor de que en les pròximes eleccions del 22 de Maig, el PP té previst pactar i formar coalició amb el BLOC. Tan és així, que alguns lectors de QD parlen obertament d’aquest tema (amb els pseudònims de Marieta, Un més, Joan,…) i, per aquest motiu, hem preferit dirigir-nos a la redacció de QD per a deixar clara nostra posició al respecte.

Desconeguem el motiu d’aquest rumor, però des del Partit Popular hem de dir que és totalment fals, és més, ni existeix ni ha existit cap tipus de conversa entre ambdues formacions (PP i BLOC), no obstant això és cert que després de les passades eleccions municipals, vam proposar un pacte de legislatura al PSOE per a formar una majoria que possibilitara una millor governabilitat municipal, atès que es tractava de la formació que menor nombre de vots havia obtingut, però va ser el PSOE qui va rebutjar el nostre oferiment.

Durant aquesta legislatura, tots el veïns de Quatretonda, hem pogut observar en primera persona com funcionen els pactes electorals, i la conclusió a la que hem arribat des del Partit Popular és que com bé deien els nostres avis: “Totes els juntes fan aigua”. I pot ser que un dels motius de la situació en què es troba actualment Quatretonda siguen precisament aquestes “juntes” (hem de recordar que tenim un deute de 700.000 euros)

Dit tot açò, sols ens queda reafirmar-nos en que des del Partit Popular NO anem a formar coalició amb cap altre grup municipal després de les pròximes eleccions. Nosaltres volem el millor per al poble i no volem arribar a l’alcaldia a qualsevol preu ni li tenim afecte a la butaca (com deixen caure, alguns comentaris a QD). Perquè pensem que els nostres electors no entendrien aquests pactes, així que ens limitarem a respectar els resultats de les urnes, i si cal formar coalició per a crear una majoria de govern, nosaltres no entrarem en aquest joc, perquè pensem que no beneficiaria en res al nostre poble. Moltes gràcies.

José Luis Oltra

The following two tabs change content below.
Pepe

El professor Pepe Romero-Nieva comparteix la seua filosofia i la seua poesia des d' aquestes pàgines. Escriu, pensa i opina del món que li ha tocat viure i interpreta els fets els quasl observa des de perspectives crítiques-constructives.